måndag 26 november 2012

Bytesbloggen #8 (Gitarren)

Jag lyckades för ett tag sedan lägga vantarna på en Gitarr av akustisk modell. Märket på den är "Serena". Jag ser ljust på gitarrens framtid, världsturneér och annat. Men det finns ett aber, jag kan inte spela på den, och den vill bli spelad på.

Strängarna är nybytta och den ljuder vackert över Lindesbergs takåsar, eller... Den hade ljudit vackert om jag hade kunnat ta fler ackord än G.

Så till sakens kärna, gitarren är bytt och ska bli åter bytt. Byt med mig, jag är en enkel man, jag kräver inte mycket.

En enkel man, en gitarr och ett G-ackord.

Jag nås på:

Email: glenn.ahlstrom@gmail.com
Twitter: MrBiskvi

Eller nedanför i kommentatorsfältet.

Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Tweets av @MrBiskvi