torsdag 6 december 2012

Den Perfekta Kvinnan

Fick igår tips om hur man skapar den perfekta kvinnan, eftersom jag är en heterosexuell man vill jag naturligtvis ha en sådan i min säng och i mitt kök.

Först en kroppstrumpa

Fortsätt med detox, för kroppen skull

Följ upp med bättre bröst

Ett hälsosamt mått av erotik

Avsluta med ett mått andlighet.


Avslutningsvis, på den lite mer seriösa sidan. Dessa annonser hittade jag i Amelia i ett spann på två heluppslag. Jag vill absolut inte säga att kvinnor som opererar brösten eller vill gå ner i vikt är sämre än någon som inte vill detsamma. Vad jag däremot vill peka på är det störiga med tidskrifter som påskiner en vilja att bygga upp självförtroende och självkänsla när de på nästa uppslag visar upp detta.


Tack för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Tweets av @MrBiskvi