torsdag 18 april 2013

Aftonbladets startsida

Än en gång har jag halkat in på Aftonbladet.se och än en gång har jag stört mig något alldeles kopiöst på flera rubriker och artiklar. Varsågoda:

Till skillnad från alla andra lik som hittas dumpade i skogen så var denna mannen (kanske) försvunnen.


Att stjäla 250 000 000 är väl en sak, men att göra det i smyg, nej vart är världen på väg? När jag stjäl en kvarts miljard då är jag i alla fall öppen med det.

På ett år så hade hennes hårfärg... förändrats. Allvarligt talat, vad är skillnaden på dessa bilder förutom hårfärgen?

Så, nu har jag koketterat klart. Det är alltid skönt att vara taskig mot Aftonbladet. Men det börjar kännas som att sparka neråt. Lite som att kasta sand i ögonen på en katt med förståndsnedsättning.

Jaja, så länge de är Sveriges största dagstidning så står jag här med sand i handen, redo att kasta.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Tweets av @MrBiskvi